Reklamačné Podmienky

Reklamačný poriadok

 

 

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok.

Kupujúci je povinný sa zoznámiť s reklamačným poriadkom a Obchodnými podmienkami ešte pred odoslaním záväznej objednávky.

Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho sa berie ako súhlas s reklamačným poriadkom a Obchodnými podmienkami.

Ako doklad o záruke vystavujeme ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúru či paragon) so zákonom stanovenými údajmi pre uplatnenie reklamácie (názov tovaru, cena, množstvo, dátum predaja).

 

Reklamáciu zaslať:

Vami reklamovaný Tovar zasielajte výhradne Odporúčanú zásielkou alebo Obchodným balíkom na adresu:


Originalky.cz - Jan Tuček

reklamačné oddelenie

tr. Budovatelů 2392/88

434 01 Most

 

Obsah Zásielky s reklamovaným tovarom:

Kópia faktúry alebo sprievodný list obsahujúci číslo obstarávacieho dokladu.

Popis poruchy / dôvod reklamácie.

Vaše údaje, meno, priezvisko, adresu, telefónny kontakt alebo email.

číslo účtu alebo adresu kam peniaze zaslať pri požiadavke na vrátenie peňazí

Použite dostaton kvalitný prepravný box pre ochranu tovaru - poničené zásielky nebudú prevzaté.

 

Čo by ste mali vedieť než začnete Reklamačné konanie:

Pred začatím záručnej procedúry sa prosím uistite či je Reklamácia oprávnená. U hardvéru je vo väčšine prípadov problém ihneď pátrať a nie je o oprávnení reklamácie pochýb. Dajte však pozor u Softvéru (hier) vo väčšine prípadov je problém riešiteľný nastavením iného softvéru (napr. Antivírusu, brány firewall, emulačními SW - Clone DVD, Alkohol a i.) A potom je unáhlené zasielanie tovaru na reklamáciu zbytočne nákladné pre obe strany. Poštovné pri zamietnutí reklamácie neúčtujeme (pokiaľ nie je tovar zasielaný opakovane po prípadnom zamietnutí Reklamácia).

K zásielke pridajte kópiu faktúry a popis problému alebo balíkovou sprievodku (list), v ktorej uveďte vaše meno, priezvisko, spiatočnú adresu, tel. Alebo elektronický kontakt, popis závady a obstarávacie číslo dokladu. Tovar zabaľte tak aby bolo pri preprave dostatočne chránené.

V prípade že príde balík poškodený nebude prevzatý. Balík bude vrátený na vašu adresu, kde vybavíte s Vašou poštou poškodenie balíku.

 

Záruka na nový tovar je 2 roky. Na použitý tovar je záruka 6 mesiacov, ale iba na skryté chyby, sú to vady neobjavené pri predaji veci, alebo vady s ktorými nebol zákazník oboznámený pri predaji veci.

 

Na rozbalené tovar (porušená priehľadná fólia) sa zo zákona nevzťahuje 14 dennej lehota na vrátenie. V takom prípade môžeme tovar len odkúpiť späť, vo výnimočných prípadoch (hra neobsahuje žiadne aktivačné kódy) ju vezmeme späť, ale strhneme určitú časť za obal.

 

V prípade, že disk nedá načítať, skontrolujte prosím jeho povrch:

Ak obsahuje pravidelné, najmä kruhovité poškriabaniu (hlavne u PS2 a X360) je chyba na strane konzoly. Zrejme do nej bolo strceny, či s ňou bolo inak manipulované, keď bol disk v mechanike a došlo tak k poškrabaniu disku optikou. V takomto prípade strácate právo na záruku z dôvodu mechanického poškodenia. Toto poškodenie vieme opraviť na špeciálnom stroji - cena opravy je 100, - + poštovné späť k Vám (99Kč dobierka PPL).

 

V prípade chybného kódu (kľúča):

Najskôr sa prosím obráťte na tech. podporu Sony či Microsoftu . Ak vám kľúč nevymení, kontaktujte nás s ich vyjadrením na info@originalky.cz .

V prípade že ide o hru od Ubisoftu (Assassins Creed, Prince of Persia ..) môžete kontaktovať podporu vydavateľa, spoločnosť Playman , prípadne rovnoUbisoft .

Ak kedy nechcete riešiť reklamáciu v angličtine, s výrobcom, môžete kontaktovať priamo nás na emailu info@originalky.cz .

Váš problém sa budeme snažiť vyriešiť v najkratšej možnej dobe. Tovar nám prosím zasielajte najlacnejším možným poštovným.

 

V prípade problémov s konzolou:

Pre majiteľov konzol a elektroniky Sony - reklamácia sa teraz rieši priamo s autorizovaným servisom. Zadarmo si pre tovar prídu a potom vám konzolu zadarmo vráti vymenenú či opravenú. Jednotlivé reklamácie zákazníkov rieši prednostne, oproti zaslanie cez nás tak ušetríte až dva týždne času bez konzoly.Viac informácií na stránke Elvia Servis . Vždy zasielajte iba samotnú konzolu! Zabaľte ju do pevnej krabice a zalepte, tovar zvyčajne vyzdvihuje prepravnou kuriér DPD. Spoločnosť Elvia poskytuje tiež pozáručný servis a opravy - tie sú samozrejme platené (zvoz opäť zdarma).

Ak nechcete riešiť reklamáciu priamo so servisom, môžete tovar zaslať na našu adresu Originalky.cz, tr. Budovatelů 2392/88, 43401 Most.

Konzolu vždy zasielajte bez príslušenstva. Ak ste si do konzoly nainštalovali vlastnej HDD, odporúčame ho tiež vopred vybrať. V prípade, že sa konzola pošle do servisu aj s príslušenstvom, ani my - Originalky.cz ani servisné spoločnosti neručí za prípadné straty príslušenstva.

 

V prípade problémov s príslušenstvom (ovládače atp.)

Tovar zasielajte priamo k nám: Originalky.cz, tr. Budovatelů 2392/88, 43401 Most - opis problému môžete napísať na zadnú stranu kópie faktúry.

 

Porušením ochrannej pečate, informatívne nálepky či sériového čísla sa kupujúci vystavuje riziku zamietnutie reklamácie, ibaže k poškodeniu dôjde pri obvyklom používaní. Pečate a sériové čísla sú neoddeliteľnou súčasťou tovaru a nijako neobmedzujú právo zákazníka tovar užívať a manipulovať s ním v plnom rozsahu toho, k čomu je tovar určený.

Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:

mechanickým poškodením tovaru

používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou atď.

neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar

poškodením tovaru či jeho časti počítačovým vírusom pod.

pokiaľ sa závada prejavuje iba u software, u ktorého nie je zákazník schopný doložiť legálny spôsob nadobudnutia, alebo použitím neautorizovaného software a spotrebného materiálu

poškodením spôsobeným nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami

prevedením nekvalifikovaného zásahu či neautorizovanou zmenou parametrov

tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom (nátery, ohýbanie atď.), ak vznikla vada v dôsledku tejto úpravy

pri chybne vykonanom upgrade BIOSu, firmware

poškodením prírodnými živlami alebo vyššou mocou

použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia

použitím nesprávneho alebo neoriginálneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté, ak takéto použitie nie je obvyklé a pritom nebolo vylúčené v priloženom návode na použitie.

 

Pokiaľ si kupujúci nevyzdvihne tovar z vybavenej reklamácie do 6 mesiacov odo dňa, keď bol o vybavení informovaný, vyhradzujeme si právo tovar predať a výťažok použiť na úhradu skladného.