Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok.
Kupujúci je povinný sa zoznámiť s reklamačným poriadkom a Obchodnými podmienkami ešte pred odoslaním záväznej objednávky.
Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho sa berie ako súhlas s reklamačným poriadkom a Obchodnými podmienkami.
Ako doklad o záruke vystavujeme ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúru či paragon) so zákonom stanovenými údajmi pre uplatnenie reklamácie (názov tovaru, cena, množstvo, dátum predaja).
Kam reklamaci zaslat:
Vami reklamovaný Tovar zasielajte spoločne s vyplneným a vytlačeným reklamačným formulárom výhradne Odporúčanú zásielkou alebo Obchodným balíkom na adresu:
Originalky.cz s.r.o.
reklamačné oddelenie
tř. Budovatelů 2392/88
434 01 Most
Czech Republic
Použite dostatočne kvalitný prepravný box pre ochranu tovaru - poničené zásielky nebudú prevzaté. V prípade, že nemôžete formulár vytlačiť, stačí ho vyplnený zaslať na e-mail reklamace@originalky.cz alebo ho opísať na akýkoľvek iný papier a zaslať s tovarom.
Čo by ste mali vedieť než začnete Reklamačné konanie:
Pred začiatkom záručnej procedúry sa prosím uistite či je Reklamácia oprávnená. U hardvéru je vo väčšine prípadov problém ihneď pátrať a nie je o oprávnenie reklamácie pochýb. Dajte však pozor u Softvéru (hier) vo väčšine prípadov je problém riešiteľný nastavením iného softvéru (napr. Antivírusu, brány Firewall, emulačními SW - Clone DVD, Alkohol a i.) A potom je unáhlené zasielanie tovaru na reklamáciu zbytočne nákladné pre obe strany. Poštovné pri zamietnutí reklamácie neúčtujeme (pokiaľ nie je tovar zasielaný opakovane po prípadnom zamietnutí Reklamácia).
K zásielke pridajte kópiu faktúry a popis problému alebo balíkovou sprievodku (list), v ktorej uveďte vaše meno, priezvisko, spiatočnú adresu, tel. Alebo elektronický kontakt, popis chyby a obstarávacie číslo dokladu. Tovar zabaľte tak aby bolo pri preprave dostatočne chránené.
V prípade že príde balík poškodený nebude prevzatý. Balík bude vrátený na vašu adresu, kde vybavíte s Vašou poštou poškodenie balíku.
Záruka na nový tovar je 2 roky. Lehota zodpovednosti za vady použitého tovaru je u nás 12 mesiacov. Ide o vady neobjavené pri predaji veci, alebo vady s ktorými nebol zákazník oboznámený pri predaji veci. Zodpovednosť za vady teda nie je to rovnaké ako záruka.
Záručná lehota produktov zakúpených na IČO (nákup na spoločnosť) je 12 mesiacov od dátumu nákupu.
Na rozbalený tovar (porušená priehľadná fólia) sa zo zákona nevzťahuje 14 dennej lehota na vrátenie. V takom prípade môžeme tovaru iba odkúpiť späť, vo výnimočných prípadoch (hra neobsahuje žiadne aktivačné kódy) ju vezmeme späť, ale strhneme určitú časť za obal.
V prípade zmeny kvality či hlasitosti hudby vnútorných slúchadiel:
Ak sú slúchadlá zanesené ušným mazom, je potreba je pred začatím reklamácie riadne vyčistiť. Návod nájdete napríklad tu.
Ak nám slúchadlá zašlite znečistená a po vyčistení sa závada neprejaví, naúčtuje vám sumu 11 EUR a zašleme tovar späť. Cena obsahuje DPH i prepravu späť k vám.
Ak sa závada po vyčistení prejaví, postúpime slúchadlá výrobcovia k reklamácii a o výsledku vás spravíme emailom, SMS a pod.
V prípade, že disk se nedá načísť, skontrolujte prosím jeho povrch:
Ak obsahuje pravidelné, najmä kruhovité poškriabaniu (Hlavne u PS2 a X360) je chyba na strane konzoly. Zrejme do nej bolo strceny, či s ňou bolo inak manipulované, keď bol disk v mechanike a došlo tak k poškrabaniu disku optikou. V takomto prípade strácate právo na záruku z dôvodu mechanického poškodenia. Toto poškodenie vieme opraviť na špeciálnom stroji - cena opravy je 100, - + poštovné späť k Vám (99Kč dobierka PPL).
V prípade chybného kódu (kľúča):
Najskôr sa prosím obráťte na tech. podporu Sony či Microsoftu. Ak vám kľúč nevymení, kontaktujte nás s ich vyjadrením na reklamace@originalky.cz.
V případě že jde o hru od Ubisoftu (Assassins Creed, Prince of Persia..) můžete kontaktovat podporu vydavatele, společnost Playman, případně rovnou Ubisoft.
Ak kedy nechcete riešiť reklamáciu v angličtine, s výrobcom, môžete kontaktovať priamo nás na emailu reklamace@originalky.cz.
Váš problém sa budeme snažiť vyriešiť v najkratšej možnej dobe. Pokiaľ ide len o chybný kód, nie je potreba zasielať hru fyzicky k nám.
V prípade problémov s konzolou:
Pre majiteľov konzol a elektroniky Sony a Nintendo - tovar posielajte rovno k nám na adresu viď nižšie.
Pre majiteľov konzol Xbox - môžete konzolu prihlásiť do servisu sami a oni si pre neho prídu alebo konzolu poslať k nám. Ak nechcete riešiť reklamáciu priamo so servisom, môžete tovar zaslať na našu adresu Originalky.cz s.r.o., Tr. Budovatelů 2392/88, 43401 Most, Czech Republic.
Konzolu vždy zasielajte bez príslušenstva. Ak ste si do konzoly nainštalovali vlastnej HDD, odporúčame ho tiež vopred vybrať. V prípade, že sa konzola pošle do servisu aj s príslušenstvom, ani my - Originalky.cz s.r.o. ani servisné spoločnosti neručí za prípadné straty príslušenstvo.
V prípade problémov s príslušenstvom (ovládače atp.)
Tovar zasielajte priamo k nám: Originalky.cz s.r.o., tr. Budovatelů 2392/88, 43401 Most, Česká Republika. Opis problému môžete napísať na zadnú stranu kópie faktúry.
Porušením ochrannej pečate, informatívne nálepky či sériového čísla sa kupujúci vystavuje riziku zamietnutie reklamácie, ibaže k poškodeniu dôjde pri obvyklom používaní. Pečate a sériové čísla sú neoddeliteľnou súčasťou tovaru a nijako neobmedzujú právo zákazníka tovar užívať a manipulovať s ním v plnom rozsahu toho, k čomu je tovar určený.
Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:
mechanickým poškodením tovaru
používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou atď. podmínkám určeným v manuálu zboží
neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
poškodením tovaru či jeho časti počítačovým vírusom a pod
pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu
poškodením spôsobeným nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami
provedením nekvalifikovaného zásahu či neautorizovanou zmenou parametrov
tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom (nátery, ohýbanie atď.), ak vznikla vada v dôsledku tejto úpravy
pri chybne vykonanom upgrade BIOSu, firmware
poškodením prírodnými živlami alebo vyššou mocou
použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia
použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití.
Pokiaľ si kupujúci nevyzdvihne tovar z vybavenej reklamácie do 6 mesiacov odo dňa, keď bol o vybavení informovaný, vyhradzujeme si právo tovar predať a výťažok použiť na úhradu skladného.
Tento internetový obchod ukladá súbory cookies, ktoré pomáhajú k jeho správnemu fungovaniu. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte.