Recenzovanou herní pecku LEGO BRAWLS si můžete zakoupit zde.

Nová Lego hra je tady a Tentokrát se jedná o multiplayerový titul. Obstojí tato hra ve velké konkurenci ,,brawl" titulů? Čtěte dál! :) LEGO hry jsou po celém světě velmi oblíbené a poslední titul Skywalker sága se opravdu povedl! I na tento titul jsme psali recenzi, kterou najdete na našem webu. Nyní se pojďme bavit o nejnovějším LEGO titulu, který je čistě multiplayerový. Většina ,,brawl" her funguje na principu free-to-play, ale tento titul si budete muset zakoupit. Vyplatí se hru pořídit, nebo si raději počkáme na další příběhový LEGO titul? To se dozvíte v této nové recenzi. Cenovka LEGO Brawls na našem eshopu začíná od 899,- Kč a nyní se pojďme podívat na hru celkově. Multiplayerová zábava, která zaujme vás i přátele. Při prvním spuštění vás hra nechá vytvořit si svého vlastního hrdinu. Možností je zde opravdu spousta a na své si přijde opravdu každý. Z tiskové zprávy CENEGA Czech jsem se dokonce dočetl, že hra obsahuje více než 77 bilionů možností přizpůsobení.
Vylepšovat zde jde postavička, zbraně, doplňky, změna jména a spoustu dalších věcí. Svého hrdinu máme vytvořeného a nyní hurá do bitvy! :)
Ve hře je několik módů, které si můžete vyzkoušet. Pokud máte doma kamaráda, přítelkyni, nebo klidně i babičku tak si můžete zahrát společně, jelikož zde je lokální multiplayer. Věřím, že u této hry si užijete spoustu zábavy na nějaké domácí párty s přáteli.
Pro ty, co kamarády nemají je tu klasický multiplayer.
Hra vás připojí k ostatním hráčům, odhlasujete si jeden z herních režimů a jdete do akce
Herní režimy v Lego Brawls Herní režimy v této hře jsou zábavné a nabízí tematické arény z různých LEGO her. Najdete zde motivy z Jurského světa, LEGO Ninjago, Vidiyo a další. Máme tu herní režim na držení vlajky, kde je váš cíl naprosto jasný. Ubránit danou pozici a získat více bodů, než soupeř. Poté zde máme ,,Collect Mode", kde je vaším cílem posbírat předměty. Poslední režim pak je bláznivá rubačka 4v4, kde vyhraje ten nejšikovnější. Po celé mapě najdete spoustu itemů, které vám v boji dokážou pomoct, nebo vám vyléčí životy. Doporučuji tyto itemy opravdu sbírat, jelikož dokážou obrátit děj celé hry. Úprava vaší herní postavy a sbírání zkušeností. V této hře si můžete upravit svého hrdinu od hlavy až k patě. Je zde opravdu spoustu možností a variant, takže vaše postava může být jedinečná. Je zde možnost si vybrat také známou poznamu z různé LEGO série. Pokud se rozhodnete pro tuto volbu, tak se vám postupným hraním budou odemykat zkušenosti, které vám otevřenou další sběratelské předměty. V mém případě jsem zvolil Claire Dearing - známou postavu z Jurského světa.
HrATELNOST A GRAFICKÝ VIZUÁL
Grafický vizuál vypadá tak, jak bychom od LEGO hry očekávali. Různé prostředí vypadají vizuálně hezky a věřím, že další mapy přibudou ve formě DLC. U hry jsem za celou dobu nenarazil na jediný bug a hratelnost je velmi zábavná a chytlavá. Otázkou je, jestli hra po nějakém čase neomrzí, jelikož zde nenajdeme žádnou příběhovou linku a jedná se pouze o multiplayerovou záležitost. Na odreagování s přáteli, nebo na vyblbnutí je tento titul správná volba. Nyní se pojďme podívat na finální souhrn a zhodnocení, jestli se hra za danou cenovku vyplatí pořídit. Hodnocení naleznete na další stránce této recenze.
Vyplatí se lego brawls pořídit?
Jedná se o zábavný multiplayerový titul, který zabaví všechny věkové kategorie. Spoustu zábavy si užijete i u lokálního soupeření. Stát se tím nejlepším bojovníkem v této hře zní také fajn a rozhodně velké plus za kosmetické úpravy, které jdou na postavách provádět. Stojí však tento titul za zakoupení? Pro fanoušky LEGO her, nebo hráče, kteří si chtějí od těžkých her oddechnout je toto skvělá volba. Hra rozhodně stojí za vyzkoušení a užijete si v ní spoustu zábavy.
+ grafická vizualizace hry
+ hratelnost
+ velké možnosti úprav vaší postavy