Spôsoby dodania

Packeta "Z-Boxy a výdajné miesta" - Packeta je sieť prevádzok v ČR a na Slovensku, v ktorých si tovar môžete vyzdvihnúť. Tovar si Packeta zváža každý pracovný deň. Prevádzky sa neustále rozširujú. Sieť týchto prevádzok môžete nájsť na adrese www.packeta.sk cena tejto služby je nižšia oproti ostatným prepravným spoločnostiam avšak váhový limit Packety do Z-boxů a výdajných miesty je 5 Kg. Doba uloženia balíčka na pobočke Zásielkovne či Z-Boxu je 2 dny.

Packeta "doručenie na adresu" je veľmi komfortný spôsob doručenia. Spoločnost Packeta sama rozhodne o tom, kterým kuriérom vám balík doručí dle aktuální vyťaženia služieb. Volit mohou z Remax, UPS či Slovenské Pošty. O dodanie zásielky jste informování vopred emailom a SMS zpravou.
Konečná cena je odvodená od celkovej váhy objednávky.

DPD "Private" je veľmi komfortný spôsob doručenia kuriérom na adresu domov alebo do firmy. Zákazník obdrží email s odkazom na sledovanie zásielky + SMS avízo. Váhový limit jedné zásilky je 31,5 Kg

DPD "Pickup (ParcelShop)" je veľmi komfortný spôsob doručenia. Zákazník obdrží email s odkazom na sledovanie zásielky + SMS avízo. Váhový limit jedné zásilky je 20 Kg

GLS "Parcel Box / ParcelShop" je veľmi komfortný spôsob doručenia do výdajoch boxov a výdajných (ParcelShop). Zákazník obdrží email s odkazom na sledovanie zásielky + SMS avízo. Váhový limit do Parcel Boxlů a výdajných miesty je 10 Kg

GLS ""doručenie na adresu" je veľmi komfortný spôsob doručenia kuriérom na adresu domov alebo do firmy. Zákazník obdrží email s odkazom na sledovanie zásielky + SMS avízo. Váhový limit jedné zásilky je 31,5 Kg

Emailom: Pokiaľ si objednáte tovar s označením "digitálna distribúcia" obdržíte po zaplatení objednávky kľúč emailom. doba automatizovaného spracovania procesu je cca 30-60 minút, prosíme o strpenie.

 

Spôsoby platby

Dobierkou: ceny viz tabuľka

Najčastejší spôsob platby pri zasielaní tovaru. Dobierka je služba kedy platíte za tovar v hotovosti či kartou priamo pri prevzatí dopravcovi alebo na Vašej pošte. Pri voľbe dopravca DPD, GLS, Packeta je možné platiť Dobierku Platobnou kartou bez dodatečných poplatkov.

 

Platobnou kartou: 0 Eur

Veľmi komfortné a bezpečná platobná metóda, platba je realizovaná hneď, tovar teda odchádza okamžite v prípade, že je skladom. V prípade objednania tovaru s ikonkou "Pripravujeme" teda tovar, ktorý sa v nadchádzajúcej dobe prídu, bude vám platba strhnutá po spracovaní vašej objednávky a tovar bude expedovaný až vo chvíli, kedy ho naskladníme. Platobná brána 3D Secure (najmodernejšie aplikácie kartových asociácií Visa a MasterCard. Viac tu.

- Údaje platobnej karty sú zadávané priamo spracovateľskej banke

- Obchodník nemá prístup k údajom platobnej karty

- Prenos dát sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS, ktorý tieto informácie šifruje

- Prítomnosť log Verified by Visa kartovej spoločnosti Visa a MasterCard SecureCode kartovej spoločnosti MasterCard zaručuje bezpečnú platbu v internetovom obchode.

 

Platba vopred: 0 Eur

U tejto formy úhrady počítajte s dlhšou dodacou lehotou Vašej zásielky. Po prijatí potvrdzovacieho emailu objednávky vyčkajte na email potvrdzujúci pripravení a zarezervovaní tovaru, v tomto emailu sa dozviete aj číslo účtu potrebné pre danú platbu. Tento email Vám systém zašle automaticky ihneď ako sa naši pracovníci tovar fyzicky pripraví na zabalenie.

 

Pro platby vopreď v rámci Slovenské Republiky: 2401314480/2010, IBAN CZ46 2010 0000 0024 0131 4480, SWIFT FIOBCZPPXXX - FIO banka.

Vždy uvádzajte ako variabilný symbol číslo Objednávky, ktoré nájdete v potvrdzovacim emailu.


Stornovanie objednávky a nevyzdvihnutia zásielky: 

Pokiaľ Vám zašleme objednaný tovar na dobierku, ktoré nebude v termíne vyzdvihnutý a následne vrátený k nám späť, bude Vám účtované k náhrade zmarenej poštovné.
Na túto sumu Vám príde faktúra na úhradu. Pokiaľ nebude uhradená, pohľadávka môže byť vymáhaná súdne alebo odpredaná firme zaoberajúcej sa vymáhaním pohľadávok.
V prípade, že ste tovar zaplatili vopred, bude vám vrátená suma z ktorej bude odpočítané dlžnej poštovné.
Pre Stornovanie objednávky nás zavčas kontaktujte viz sekcia kontakty.

Nevyzdvihnutia tovaru a jeho následky: Pokud Vám zašleme objednané zboží na dobírku, které nebude v termínu vyzvednuto a následně vráceno k nám zpět, bude Vám účtováno k náhradě zmařené poštovné. Na tuto částku Vám přijde faktura k úhradě. Pokud nebude uhrazena, pohledávka může být vymáhána soudně nebo odprodána firmě zabývající se vymáháním pohledávek.V případě, že jste zboží zaplatili předem, bude vám vrácena částka ze které bude odečteno dlužné poštovné.

Nevíte si rady?

Spýtajte sa nás telefonicky alebo nám pošlite e-mail

+420 414 12 02 08

Najdete nás i na MALL.CZ
Na vašom súkromí nám záleží

Tento internetový obchod ukladá súbory cookies, ktoré pomáhajú k jeho správnemu fungovaniu. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte.

Povoliť všetkoUpresniť nastavenia